01-07-2012

Favorieten van de maand juni!


Wat is juni snel gegaan! Lekker cliché om te zeggen dat de tijd is gevlogen, maar deze maand was het wel echt zo. Ik heb veel nieuwe producten gekocht en geprobeerd en een aantal daarvan vind ik zo fijn dat jullie ze mogen bewonderen in mijn favorieten van de maand juni.





Juni was de maand waarin ik mijn geliefde Natural Eye palette van Too Faced kocht. Lezeressen die me al lang volgen weten wel dat ik deze al héél lang wilde. Eindelijk heb ik 'm dan! Ik ben hartstikke blij met dit oogschaduwpalette met natuurlijke kleurtjes, ik gebruik 'm meerdere keren per week. Het liefst gebruik ik dan de matte, off white kleur op het ooglid en dan één van de iets donkerdere bruine tinten lichtjes in de arcadeboog. En Silk Teddy, de middelste oogschaduw van links, is prachtig als highlight in de binnenste ooghoek. Ik denk dat dit palette overigens niet alleen voor de maand juni een favoriet zal zijn, maar dat deze uiteindelijk ook in m'n favorieten van 2012 zal verschijnen. Nou, dat is nogal wat om dat nu al te roepen!


Eerder deze week schreef ik al een review over de drie nieuwe droogshampoos van Andrélon. Eén daarvan heeft me echt verrast en overtuigd, namelijk de Verrassend Volume variant. Als mijn haar nog net te schoon is om te wassen, maar wel al wat platter zit en vettig begint te worden aan de bovenkant, gebruik ik deze droogshampoo graag. Het zorgt echt voor een volle bos met haar, je kunt de voor- en nafoto in mijn review zien. Ook laat de droogshampoo geen witte waas achter en zorgt het ervoor dat je haar net wat frisser oogt. Topproduct van Andrélon!


Een tijdje heb ik dit product niet gebruikt, maar nu het mooie zonnetje zich af en toe toch weer laat zien (vooral afgelopen week!), pak ik mijn MAC Mineralized Skinfinish in de kleur Redhead er graag bij. Deze MSF heeft een mooie, warme bronzen kleur die geweldig veel fijne glittertjes bevat. Ik gebruik Redhead graag als highlighter, want als blush vind ik 'm toch net iets te glitterig. Deze MSF is niet meer verkrijgbaar, hij zat in de Naturally collectie.


Altijd dacht ik dat blauw niet mijn kleur is wat make-up betreft. Blauw past toch niet bij mijn groene ogen , was de gedachte waarmee ik rondliep. Totdat ik op verschillende blogs deze blauwe gelliner van Catrice uit de Cruise Couture collectie tegenkwam, ook bij meiden met groene en bruine ogen. Het stond juist superleuk, viel me op! Inmiddels ben ik zelf ook om, zo'n blauw lijntje boven je wimpers staat toch wel leuk. En daarbij komt nog dat het ook weer eens iets anders is dan mijn eeuwige zwarte winged liner. Ik heb Nautica, de naam van de marineblauwe gelliner, dan ook veel gedragen sinds ik 'm heb.


Mijn Lemony Flutter, die ik nu zo'n drie maanden heb, is toch al behoorlijk wat leger dan toen ik 'm voor het eerst gebruikte! Iedereen is er altijd zo lyrisch over, en ook ik kan nu niet meer zonder. Deze crème van Lush, speciaal voor de nagelriemen, gebruik ik meerdere keren per dag op mijn nagels. Ook mijn ellebogen en m'n hielen smeer ik hiermee in.


Misschien weten jullie wel dat mijn all time favourite lippenstift er eentje van Catrice is, uit de niet meer te verkrijgen Absolute Moisture lijn, met de naam Spicy Coral. Deze is inmiddels bijna op en ik wilde voor de zekerheid alvast een vervanger vinden van het oudroze kleurtje. Pinkadilly Circus van Catrice komt hier heel dicht bij in de buurt! Deze is net ietsje feller en meer roze, maar tot nu toe is het de beste dupe die ik heb kunnen vinden voor Spicy Coral. Pinkadilly Circus heb ik dan ook veel gebruikt, deze roze kleur staat iedereen en past ook bij elke outfit en iedere aangelegenheid.


De blush die ik in de maand juni het meest heb gebruikt, is de kleur Flamingo van Sleek. Het is eigenlijk meer een kleurtje voor in de winter, zo knalroze, maar toch pak ik 'm bijna iedere dag weer. De pigmentatie is wel héél goed, dus ik moet steeds uitkijken dat ik niet teveel op mijn kwast heb. Ook een pluspunt aan deze blush: hij blijft de hele dag goed zitten en vervliegt niet!


Qua skincare heb ik weer veel producten uitgeprobeerd, maar mijn dagcrème is al een behoorlijke tijd hetzelfde gebleven. Ik gebruik namelijk iedere ochtend mijn Verzachtende Gezichtscrème Light - Amandel, van Weleda. Het is een vrij vloeibare dagcrème die snel intrekt, maar de huid wel ontzettend goed verzorgd. Inmiddels heb ik al een back-up in huis, ik wil niet meer zonder deze Weleda dagcrème.

Wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maand? Heb je nieuwe producten leren kennen, of misschien weer oude producten herontdekt? Let me know!

Adverteerdirect