18-06-2012

Sleek Acid Palette


Jullie konden het al zien in m'n shoplog van Enchantra; ik heb het Acid palette van Sleek! Dit geweldige palette met onder andere vier neonkleuren moest ik natuurlijk voor jullie swatchen en reviewen, ik zou niet anders kunnen. Dat de vier neonkleuren prachtig zijn wist ik al, maar hoe zit 't eigenlijk met de overige acht kleuren uit het Acid palette?



Het palette komt in een zwart, kartonnen doosje met daarop een graffiti-achtige tekening waar Sleek in staat.


In het zwarte doosje zit dan het echte palette. De verpakking is, zoals we gewend zijn van Sleek, strak en zwart. De letters 'MakeUp' zijn overigens aangepast, voorheen waren deze in een ander (rommeliger) lettertype geschreven. Nu ziet het palette er nog net wat strakker uit.



Zo ziet het Acid palette er van binnen uit. Isn't she lovely? Wat een geweldige kleuren oogschaduw! En een heel groot (letterlijk) pluspunt aan de Sleek palettes is de grote spiegel in het palette. Super handig voor onderweg!


Aanschouw de prachtige kleuren in het Acid palette. De vier linker oogschaduws zijn (redelijk) warm, de vier middelste oogschaduws zijn neon, de vier rechter oogschaduws zijn koel. Alle kleuren zijn mat, behalve de roze links bovenin en de twee blauwe rechts.


Genieten jullie even met me mee van de geweldige swatches? My oh my, wat een pigment! De roze kleur (linksboven) heeft me heel erg verrast, ik had niet verwacht dat deze zo mooi zou zijn. Ook de twee blauwe kleuren vind ik prachtig, wat een supermooie glans/glitter bevatten ze! De neonkleurige oogschaduws zijn ook gorgeous. Ze zijn precies zoals ik had verwacht, en zelfs nog een beetje feller dan dat. Uit het Acid palette zijn de witte en de neongele oogschaduw het minst gepigmenteerd, maar daar staat de pigmentatie van de rest van de oogschaduws weer tegenover.

De vier meest linkse oogschaduws

De vier middelste oogschaduws

De vier meest rechtse oogschaduws
Zoals je ziet is het met de pigmentatie dik in orde; alle oogschaduws geven hartstikke veel kleur af. De matte kleuren zijn een tikje poederig, maar dat is wel vaker zo bij Sleek oogschaduw. Inmiddels ben ik daaraan gewend, en als je je kwast goed aftikt voor het aanbrengen van de oogschaduw op je oog, heb je geen last van fall-out.

Looks met het palette zullen nog volgen! Afgelopen weekend heb ik het druk gehad, dus ik heb er nog geen tijd voor gehad. Nog even geduld! :)

Ik heb mijn Acid palette van Sleek bij Enchantra gekocht, voor €7,95.

Wat vind jij van neonkleurige oogschaduw? Leuk om te hebben voor creatievere/uitbundigere looks, of zou het alleen maar liggen te verstoffen in je kast?

Adverteerdirect