03-06-2012

I finally got it: Too Faced Natural Eye Palette!


I finally got it! Jaaa, ik heb nu éindelijk het Natural Eye Palette van Too Faced! Hoe vaak ik al wel niet heb gezegd dat ik het palette echt wilde kopen, maar het toch steeds uitstelde. Ik praatte er in deze wishlist over, en in deze, en jawel hoor, ook in mijn vorige wishlist kwam het Too Faced juweeltje tevoorschijn. Een review is vast niet broodnodig, jullie weten waarschijnlijk allemaal hoe mooi Natural Eye is, maar ik kan het niet laten er toch een artikeltje over te maken met lekker veel foto's en swatches.  






Isn't she gorgeous?! Wauw, wauw, wauw. Wat is het toch een prachtig palette! Vorig jaar gaf ik het Too Faced Natural Eye Palette aan m'n beste vriendinnetje (Jamilla) voor haar verjaardag. Het was nog best moeilijk het palette niet stiekem voor mezelf te houden, haha! Just kidding, ik was natuurlijk heel blij dat ik Jamilla gelukkig kon maken met zoiets moois, want ook zij had dit schatje al lang op haar denkbeeldige wishlist staan.



Zoals jullie misschien wel weten, is het palette onderverdeeld in drie 'looks': Day, Classic en Fashion. In het bovenste gedeelte van het palette zitten drie kaartjes verstopt, met daarop stappenplannen om die looks te maken. Als je zelf niet zo creatief/handig bent in het maken van looks, is dit natuurlijk een uitkomst. Leuk!


Zijn de oogschaduws niet geweldig mooi? I think I'm in love...  De bovenste drie kleuren zijn matte, deze behoren tot de 'Day look'. De middelste rij is shimmery, bevat twee warme en één koele donkerbruine oogschaduw en deze vormen de 'Classic look'. De onderste rij heeft een glitterige highlighter en een gouden en warme donkerbruine oogschaduw met shimmer, dit is de 'Fashion look'.



De oogschaduws hebben allemaal zo'n satijnen glans, heel mooi! Ik vind het zelf erg leuk dat er drie matte kleuren inzitten, zo kun je ook nog eens werken met verschillende texturen in één look. Je bent namelijk niet verplicht om óf de Day, óf de Classic, óf de Fashion look te maken, je mag natuurlijk helemaal zelf weten hoe jij de kleuren gebruikt.


Sooo beautiful! De pigmentatie van de oogschaduw is geweldig, zoals ik gewend ben van mijn andere oogschaduwpalette van Too Faced (Pixie Pin-Ups). Zelfs de matte kleuren geven flink wat kleur af! De satijnen glans van Silk Teddy en Push-Up vind ik prachtig, ze hebben ook de perfecte structuur. Mijn favoriete kleuren zijn Silk Teddy, Push-Up, Cocoa Puff en Velvet Revolver.

Swatches van 'Day' oogschaduws (Heaven, Velvet Revolver en Sexpresso)
Swatches van 'Classic' oogschaduws (Silk Teddy, Push-Up en Erotica)

Swatches van 'Fashion' oogschaduws (Nude Beach, Honey Pot en Cocoa Puff)


Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop! Too Faced make-up is duur, maar ik wilde het Natural Eye Palette al zó lang en zó graag, dat ik het totaal niet erg vond om die 34 euro af te rekenen. Ik weet zeker dat ik super veel plezier ga hebben van mijn Natural Eye palette, dus spijt zal ik er nooit van krijgen. Too Faced palettes zijn te koop bij Sephora.

Heb jij ook een make-up product dat je al máánden graag zou willen hebben? Tell me!

Adverteerdirect