02-05-2012

Catrice Revoltaire limited edition blush in Colourbomb

 
Wat heb ik lang uitgekeken naar de Revoltaire collectie van Catrice, de nieuwe limited edition. Eindelijk ligt 'ie in de winkels! Ik vind de hele collectie wel leuk, maar één product moest en zou ik per se hebben. And I've got it! Natuurlijk heb ik het over de prachtige ombre blush, hét juweeltje van deze collectie.






De populaire en gewilde blush uit de Revoltaire collectie heet Colourbomb. In de blush zit 8 gram poeder, waar je dus lekker lang mee kunt doen. Het doosje vind ik ook leuk, met de 'tribal' sticker op de voorkant.


Colourbomb is een poederblush met een bijzonder kleurverloop, aldus Catrice. De blush zou zorgen voor een revolutionaire, stralende finish.

Zonder flits
Met flits
Is 'ie niet geweldig mooi? Ik wist niet eens dat Colourbomb glittertjes bevat, totdat ik de blush in het zonlicht hield. Ook op de foto's waarin ik de flitser heb gebruikt zie je de glittertjes goed terug.

Zonder flits
Met flits
Het kleurverloop is prachtig, Colourbomb begint bovenaan met een lichte perzikkleur en eindigt met een knallende koraalkleur. In het midden komen deze twee mooie kleuren samen. De lichte kleur kun je goed gebruiken als highlighter en de knallende kleur als blush. Natuurlijk kun je de blushkwast er ook in swirlen zodat je een mis van alle kleuren krijgt.

Zonder flits
Met flits
Colourbomb is een zachte, prettige blush om mee te werken. Hij is goed gepigmenteerd en met één veegje kom je al een heel eind. Zoals je op de swatches kunt zien zie je de glittertjes alleen in het felle licht. Dat vind ik zelf wel prettig, ik hou niet zo van blushes met heel veel glitter. Colourbomb bevat prachtige zilveren glittertjes, die de blush net wat specialer maken.

Ik ben ontzettend blij met deze blush, hij is zó mooi! Alleen al om naar te kijken, maar natuurlijk ook aangebracht op het gezicht. Catrice heeft de spijker op z'n kop geslagen met deze ombre blush, hij is fantastisch!

Als je Colourbomb graag zou willen hebben, zou ik maar snel naar Kruidvat gaan. Het is een geliefde blush en veel dames willen hem bemachtigen. De blush kost €3,99 en is tijdelijk verkrijgbaar.

En als je net mis hebt gegrepen, niet getreurd: ik heb een extra blush gekocht waar ik één van jullie blij mee ga maken! Over een paar dagen zet ik de winactie online.

Adverteerdirect