11-03-2012

Een deel van mijn H&M bestelling


Een deel van de bestelling? Ja, alleen een deel... De rest komt eind april pas. Aangezien ik nogal ongeduldig ben aangelegd kon ik het niet opbrengen om alles in één keer te laten leveren en te moeten wachten tot eind april en besloot ik een deel alvast te laten komen. En dat deel ga ik nu laten zien! Lotte Loves Beauty is dan wel een beautyblog, af en toe een beetje fashion tussendoor kan natuurlijk prima.




Ik wilde al langer een beige, simpel vest maar ik kon er nergens eentje naar mijn smaak (en budget) vinden. In de sale zag ik deze simpele cardigan hangen voor €7,44 en ik besloot 'm te bestellen. Het vest heeft geen knopen of rits en is makkelijk te combineren. Ik vind hem eigenlijk wel erg leuk! Ik draag dit beige vest het liefst met een dun riempje in de taille, om mijn figuur wat beter uit te laten komen.



Een witte broek had ik al, maar daarvan vind ik het model niet zo mooi. Ik zag deze witte broek op de site en voor maar €9,94 wilde ik wel een poging wagen. Ik ga 'm weer terugsturen, ik vind hem te strak. Dat zeg ik niet snel bij een broek, maar ik vind deze broek bij mijn benen zó strak zitten dat ik hem op de een of andere manier ordinair vind ogen.



Deze grijze broek sprak me ook al aan, al was deze iets duurder dan de witte broek (€29,94). Maar ook deze broek gaat terug. Het is wel mijn maat, maar de stof voelt heel goedkoop aan en ik weet zeker dat dit zo'n broek is die binnen no time helemaal is uitgelubberd. Ook sluit hij niet zo mooi aan, dat vind ik ook wel jammer.



Ik ben sinds deze winter gek op gebreide truien. Toen ik deze witte trui met lint-detail in de sale zag voor €19,94 dacht ik dat 'ie echt heel mooi was en bestelde ik hem. Mooi vind ik hem nog steeds, maar het model is veel te kort en de mouwen zijn juist heel wijd. Ook is 'ie ontzettend dun en schijnt de trui, zoals je kunt zien, nogal door. Jammer!



Terug naar de items waar ik wel positief over ben! In de zomer draag ik graag shorts en ik had nog geen donkerblauwe jeansshort. Voor deze short heb ik €19,94 betaald en ik ben er erg blij mee! Ik vind de details mooi, hij heeft een beetje die destroyed-look waar ik van hou. En ik vind het prettig dat 'ie kort is, maar wel mijn billen helemaal bedekt.





Zelf ben ik gek op simpele tanktops van H&M. Deze mintgroene kleur vind ik erg leuk voor in de lente en de zomer, lekker vrolijk! Hij valt iets wijder dan ik had gedacht, maar met het dunne tailleriempje is dat 'probleem' zo opgelost. De rug van de top is vrij diep, wat ik ook leuk vind. Ook hier ben ik tevreden over! Hier betaalde ik €6,94 voor.



Van de oorbellen was ik vergeten een goede foto te maken, vandaar dat de kwaliteit hiervan wat minder goed is, mijn excuses. Het zijn lange, peachy verenoorbellen met gouden blaadjes. Ik vind ze echt heel mooi! De kleur is natuurlijk - ik blijf het maar zeggen in dit artikel - fantastisch voor de lente en de zomer en ik vind de afwerking mooi gedaan. Deze oorbellen kosten €3,94.

Als jij bij H&M besteld, stuur je dan ook weleens de helft weer terug? Ik vind 't soms echt tegenvallen, dan hou ik uiteindelijk maar twee items terwijl ik er tien bestelde, bijvoorbeeld.
 Maar het blijft natuurlijk prettig dat we tegenwoordig de mogelijkheid hebben om online te winkelen bij H&M!

Adverteerdirect