31-01-2012

My little wishlist at the moment



Eerder plaatste ik al mijn expensive wishlist, waar vooral dure producten in staan die ik graag zou willen hebben. A girl can dream, toch? Vandaag een iets meer reële wishlist, met dingen die ik op dit moment graag zou kopen en die ook nog redelijk betaalbaar zijn. Geen lange lijst met producten, alleen dingen die ik waarschijnlijk binnenkort ga aanschaffen omdat ze zo hoog op mijn wishlist staan.


Op de site van H&M zie ik altijd wel een aantal items die ik graag zou willen. De nieuwe cosmeticacollectie is sowieso al fantastisch door de schattige verpakkingen, maar ook de tas en het singlet vind ik erg leuk.

 

- Bruine, nepleren tas €29,95
- Crèmekleurig singlet, wijd model €9,95
- Bodyspray in een fruitige geur €2,95
- Lippenbalsem in Gorgeous Guava & Fig €3,95

Ook van de Bershka webshop ben ik fan. Ik vind de website erg overzichtelijk en kijk er dan ook graag op. Op dit moment zijn er twee items die ik echt graag zou willen hebben, die zie je hieronder. In de zomer draag ik graag jeansshorts en de roze broek vind ik gewoon geweldig!



- Donkere jeansshort €15,99
- Knalroze jeans €22,99

Natuurlijk zijn er altijd een paar beautyproducten die hoog op mijn wishlist staan. Het palette van Too Faced staat er nu al een jaar op en moet ik toch echt eens gaan aanschaffen binnenkort. Ook heb ik dringend kwasten nodig, ik heb er te weinig. De EOS lipbalms wil ik ook al heel lang, maar het kiezen valt me zwaar. En over de Soft Matte Lipcreams van NYX heb ik geweldige goede reviews gelezen, daar móet ik er een paar van hebben!

 

- Zoeva Very Croc kwastenset €30,00
- Too Faced Natural Eye Palette €40,00 (ongeveer)
- EOS Lipbalms €4,95 (Alice&Jo)
- NYX Soft Matte Lipcream €6,50 (Boozyshop)

Dat is het voor nu. Uiteraard zijn er nog veel meer producten die ik dolgraag zou willen bemachtigen, maar daar is het budget niet altijd groot genoeg voor. De enige dure aankoop uit deze wishlist is het Natural Eye Palette van Too Faced, maar daar heb ik het geld wel voor over. De andere producten zijn (gelukkig!) betaalbaarder en kan ik gedurende de paar maanden aanschaffen.

Welke items/producten staan er momenteel heel hoog op jouw wishlist?

Adverteerdirect