21-10-2011

Wishlist For Fall & Winter


Vanuit je eigen huis of kamer winkelen, met een kopje thee erbij, zonder al die drukte om je heen, je hebt alle tijd om te zoeken naar een bepaald item en vervolgens heb je ook alle tijd om te beslissen of je het gaat kopen of niet. Ik heb het natuurlijk over online shoppen: ik vind het heerlijk! Mijn bankrekening vindt het iets minder prettig en ik moet me dan ook vaak inhouden. Maar kijken mag, toch? Ik kwam weer een paar leuke dingen tegen op het wereldwijde web en besloot een kleine wishlist te maken.

Het wordt natuurlijk weer koud – of sterker nog: het ís alweer koud. Aan het begin van elk seizoen stuit ik weer op hetzelfde probleem: ‘shit, ik heb geen kleren voor dit weer!’ Natuurlijk heb ik een kledingkast vol met kleding die ik prima aan zou kunnen nu het herfst is, maar ik kan ook echt nog aardig wat warme kledingstukken gebruiken. Hieronder zie je dan ook drie items die ik graag zou willen hebben, om deze koude periode door te komen.


- H&M Roestrood vest €29,95
- H&M Roze gebreide trui €24,95
- H&M Bruin/zwart gestreept simpel jurkje €12,95

Natuurlijk heb ik ook leuke jurkjes en rokjes ‘nodig’, want daar heb ik er ook echt nog niet genoeg van, in mijn overvolle kledingkast waar niks meer bij kan. En hallo, die leuke jurkjes kan je gewoon combineren met een warme legging en een leuk vestje, hoor! Absoluut niet overbodig, dus.

- H&M Gebroken wit jurkje €29,95
- Bershka Rood jurkje met ritssluiting achter €25,99
- Ebay Roze bodycon rokje €4,89

Uiteraard zijn accessoires ook altijd fijn om te hebben. Een lekkere, warme sjaal (die heb ik wel écht écht écht nodig, ik heb nog geen tunnelsjaal en die wil ik al sinds vorig jaar!), een mooie panty met leuk dessin en om het af te maken een prachtige ketting.


- HEMA Donkergrijze tunnelsjaal €5,00
- Ebay Panty met hartjes €2,62
- Bershka Ketting met lichtroze hanger €7,99

Dit zijn toch wel de leukste items die ik tegenkwam op internet, op het moment. Mag ik even zeuren? Ik vind de mode van nu echt drie keer niks. Al die wijde, oversized dingen die helemaal niet mooi aansluiten op je lichaam, al die jurken en rokken tot aan je enkels… Nee, ik vind het niks. Ik blijf lekker bij mijn oude vertrouwde eigen stijltje, ook al is dat misschien wat saai. Saai, maar wel handig, want voor mijn gevoel heb ik niks aan een heel bijzonder kledingstuk dat ik vervolgens niet kan combineren.

Hoe zou je jouw kledingstijl omschrijven?

Adverteerdirect