05-10-2011

Gewonnen: Sephora Highlighter Rose


Bij de lieve Kelly van Diva Of Geneva won ik laatst een leuke prijs: Een prachtige highlighter van Sephora in de kleur Rose. Dit juweeltje is toch wel een artikel waard, ik ben er helemaal weg van!


Bij de highlighter zat een lief kaartje van Kelly. Altijd leuk, zo’n persoonlijk kaartje met een felicitatie erop!

De highlighter heet Rose en zit in het welbekende zwarte, ronde doosje van Sephora met doorzichtig plastic zodat je het product er doorheen kunt zien. Er staat ‘highlighting compact powder’ en daaronder staat nog hoeveel gram product erin zit (11 gram).


In het poeder staan kristallen gedrukt, wat ik een leuke ‘finishing touch’ vind. De highlighter is vrij donker van kleur. Rose is moeilijk te beschrijven, maar ik zou de kleur oudroze noemen. Er zitten roze en zilveren shimmers in.


Op de swatch kan je zien dat de kleur lang niet zo donker is als in het doosje, maar dat het toch echt een highlighter is en geen blush. Rose heeft een frosty finish met een koele ondertoon.


Op deze foto´s kun je Rose in actie zien: ik heb de highlighter op mijn jukbeenderen en een beetje bij mijn slaap aangebracht. Pretty, huh?


Ik ben ontzettend blij met deze mooie Sephora highlighter en wil Kelly dan ook nogmaals bedanken! Ik heb de highlighter nu al een paar keer gebruikt en ik ben erg tevreden! Dus bij deze: Lieve Kelly, dank je wel!

Adverteerdirect