13-09-2011

NOTD: Green Glitter French Tip


Tijd voor een nieuwe NOTD! Ik werd geïnspireerd door een aantal leuke blogs en youtube-filmpjes, en besloot maar weer eens iets 'speciaals' met mijn nagels te doen. Ik ben totaal niet goed in nail-art en het resultaat is allesbehalve perfect, maar ik wilde het toch even met jullie delen omdat ik de kleurencombinatie wel heel geslaagd vind.

Ik begon met twee laagjes van Catrice - Sold Out Forever.


Daarna maakte ik de uiteinden van mijn nagel (wat bij een french manicure wit is) donkergroen, met Catrice - I Sea You. Vervolgens pakte ik mijn flakies van Golden Rose erbij en lakte ik daarmee mijn hele nagels. Op het donkergroene stukje probeerde ik nog wat meer glitters aan te brengen met de Essence glitter topper, maar dit had niet echt veel effect.


De producten die ik heb gebruikt, van links naar rechts:
INM Northern Lights Hologram Topcoat
Catrice Sold Out Forever
Catrice I Sea You
Golden Rose Scale 06
Essence Nail Art Twins Glitter Topper Edward


Al met al vind ik het een leuke, vrolijk nail-art, maar zeker niet perfect. Wel vind ik de twee groene kleuren erg mooi bij elkaar passen. Volgende keer laat ik de flakies achterwege, ik vond het toch net iets teveel van het goede!

Adverteerdirect