15-09-2011

Blogposts uit de 'oude doos'



Lotte Loves Beauty bestaat nog niet lang. Sterker nog: mijn blog bestaat nog maar 4 maanden! Toch zijn er in die periode al heel wat artikelen voorbij gekomen. De eerste twee maanden schreef ik om de dag een artikel, of twee artikelen binnen drie dagen. Nu zorg ik trouw dat er elke dag een artikel online staat. Natuurlijk heb ik nu ook wat meer volgers dan toen ik net begon, die heel wat blogposts hebben gemist. Het leek me leuk om een paar van mijn favoriete blogposts hier met een linkje neer te zetten, onder andere van mijn toenmalige nagellakstash, een paar reviews en wat looks.

Reviews:
Mijn favoriete foundation: Catrice Infinite Matte Foundation
OPI Pirates Of The Caribbean mini's met swatches
Sleek Original palette
Eén van mijn favoriete lipsticks: Rimmel Shake-up Pink
Sleek Storm palette
Parfum Heat van Beyoncé
Urban Decay Loves New York Book of Shadows III
Parfum Lolita Lempicka
MAC Chatterbox lipstick, mijn favoriet!

Looks:
Een simpele ooglook met een paarse pop of color
Foto-tutorial van een paarse ooglook met het H&M Boudoir Dreams palette
Een vrolijke, zomerse ooglook met groen, blauw en paars
Een look met bruine eyeliner, in plaats van zwart
Jessie J make-up look, nagemaakt van Nikkie Tutorials
Summer is here! Ooglook met zomerse kleurtjes
Meerdere looks met het 88 palette
Een draagbare, bronzen look met foto-tutorial
Rockin' the green, een groene look
Mijn meest recente look: Fall is coming!

Overig:
Al mijn NYX producten, inclusief swatches!
Mijn toenmalige nagellakstash, die inmiddels ietsje gegroeit is
Mijn hele make-up verhaal, in woorden beschreven.

Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te lezen of te bekijken. Ik heb ze in categoriën geplaatst zodat je kunt klikken op hetgeen waar je in geïnteresseerd bent. Uiteraard zijn dit niet alle artikelen: als je een artikel zoekt kun je in de rechterkolom zoeken.

Adverteerdirect