12-07-2011

Spelen Met Sleek Original Palette


Onlangs reviewde ik voor jullie het Original palette van Sleek. Ik heb hem nu een weekje ongeveer, en toen ik 's avonds een keer niks te doen had, bedacht ik me dat ik wel wat looks kon maken met dit palette. Niet schrikken hoor, ik heb vrij heftige looks gemaakt. Dat heb ik expres gedaan, omdat ik wilde weten hoe goed de kleur op te bouwen is, en wat je er allemaal mee kan. Want ja, natuurlijk kan je er naturelle looks mee maken, maar soms is het ook wel leuk om wat creatiever te zijn en gewoon iets 'geks' te doen!




Als eerst maakte ik deze look. Net als in mijn vorige LOTD artikel, maar dan met een heftigere eyeliner. You know how much I love my eyeliner! Ik heb de wing trouwens alleen met zwarte oogschaduw gemaakt, niet met een liquid- of gelliner. Moet je nagaan hoe gepigmenteerd de zwarte oogschaduw uit het palette is!


Daarna heb ik wat groene oogschaduw toegevoegd. Ik vind het wel mooi geworden! Zonder de heavy eyeliner zou ik dit best naar school durven dragen.



Op mijn andere oog heb ik een wel héél erg heavy look gemaakt. Ik wilde zoveel mogelijk kleurtjes testen en besloot een kleurenverloop te maken, met in de binnenste ooghoek de lichtgroene kleur, en naarmate ik dichterbij de buitenste ooghoek kwam, bracht ik steeds donkerdere kleuren aan. Om de ogen nog meer te laten knallen heb ik de paarse oogschaduw op het hele ooglid aangebracht. Om de look af te maken heb ik mijn wenkbrauwen zwaarder aangezet, en een heeele dikke liner gemaakt. En neeeee, natuurlijk zou ik hier niet mee over straat gaan! Het was puur om de kleuren uit te proberen.

Ik ben érg tevreden over het Sleek Original palette, de pigmentatie is uitstekend en de oogschaduws doen hun werk goed. Ze zijn redelijk makkelijk te blenden en je kan er veel verschillende looks mee maken!

Vinden jullie het ook zo leuk om op een avond dat je toch de deur niet meer uitgaat, van die gekke en vooral heftige looks te maken?

Adverteerdirect