13-07-2011

NOTD: H&M Check Me Out + Flakies


Jullie hadden nog een NOTD met het andere flakieslakje van me tegoed, dus bij deze!
Het vorige flakieslakje dat ik jullie heb laten zien had groene en blauwe flakies, en die van vandaag heeft geel en oranje flakies.




Dit is het flesje van de flakies. Grappig dat de inhoud van een flesje een blauwe kleur lijkt te hebben! Maar zoals je ziet, zijn de flakies zelf toch echt oranje/geel en zelfs een beetje rood.


Het leek me leuk om een roze nagellak als basiskleur te gebruiken. Ik heb H&M Check Me Out gebruikt, een roze kleur die ook wel iets koraalachtigs in zich heeft. Dit kleurtje draag ik trouwens graag, ik vind het een leuke nagellak voor in de zomer!



Wederom was het effect van de flakies moeilijk te fotograferen, vandaar dat ik maar meerdere foto's post. Op elke foto is het effect weer een beetje anders. Met sommige lichtvallen zie je de flakies bijna helemaal niet, en met sommige lichtvallen zie je ze onwijs goed.



Welke flakies vinden jullie leuker? Deze, of de vorige met groen/blauwe flakies?

Adverteerdirect