23-07-2011

Gosh Soft 'n Shine Lipbalms

In mijn vorige shoplog liet ik jullie zien dat ik vier Gosh Soft 'n Shine Lipbalms kocht. Vandaag ga ik jullie hier wat meer van laten zien!



De verpakking is simpel. Metallic, simpel en strak. Met witte letters staan de merknaam en de productnaam op de verpakking. Ik heb mijn lipbalms uit een bak met allerlei make-up in de aanbieding, en om alle make-up zat een hele laag plakband. Vandaar de lelijke plakrandjes (ieehl!). Wel vind ik het trouwens jammer dat er geen sticker met de kleur onderop de verpakking zit, zodat je de lipbalms makkelijk kunt pakken uit je stash. Nu moet ik ze eerst uit mijn bakje halen om te lezen welke naam erop staat.



De lipbalms zijn schuin afgesneden en zien er heel romig uit. De kleuren van links naar rechts: Sweetheart, Aubergine, Passion Pink, Kiss.

Ik heb ze alle vier geswatched. De eerste foto is elke keer zonder flits, de tweede foto is elke keer met flits.

Sweetheart:



Aubergine:



Passion Pink:



Kiss:



De lipbalms zijn héérlijk romig en zacht en ruiken daarbij ook nog eens ontzettend lekker naar vanille! Ze blijven ook prima een uurtje of twee mooi zitten. Ik ben echt heel blij met deze producten. Als je ze nog ergens tegenkomt, zou ik ze zeker meenemen nu het nog kan, ze gaan namelijk uit het assortiment! Deze vier kostten samen 8,50 euro.

Ik ben eigenlijk niet zo dol op de andere producten van Gosh, ik vind tot nu toe alleen de lipproducten fijn. Welke producten van Gosh vinden jullie fijn, en raden jullie me aan?

Adverteerdirect