26-07-2011

Essence Gel Eyeliner London Baby

Ik heb eindelijk een bruine gelliner! Ik wilde al een tijdje een bruine, omdat de zwarte gelliner van Catrice me zo goed beviel, en ik ook wel een zachter kleurtje wilde voor een iets neutralere look. Ik besloot om een gelliner van Essence te proberen. De bruine Gel Eyeliner heet London Baby, en kost 2,99 euro.




Ik heb niets op de verpakking aan te merken. Deze ziet er basic en stevig uit. In het potje zit 3ml, waar je echt een hele poos mee vooruit kan, denk ik!


Als je het deksel van het potje haalt, zie je een bruine substantie. Ik ben er een paar keer met mijn kwastje ingegaan, en zoals je ziet is de substantie van deze gelliner erg zacht en romig. Je moet dus ook uitkijken dat je niet meteen je kwast er hard indrukt, zoals je misschien gewend bent van de Mac Fluidline, want deze gelliner is echt vele malen zachter!


Het pigment van de gelliner is uitermate goed. Deze swatches heb ik met één veegje met mijn kwastje gezet. Ik heb de foto wazig en met flits gemaakt, zodat de fijne shimmer goed vast te leggen was.



Hier zie je de gelliner aangebracht op mijn bovenste wimperrand. Het aanbrengen gaat heel soepel, je hoeft niet hard te drukken en er komt voldoende kleur af. Ik vind de kleur echt heel mooi! Deze gelliner ga ik zeker vaak dragen, bij neutrale oogschaduw bijvoorbeeld, of gewoon alleen met mascara.

Hebben jullie al een gelliner? Zo ja, van welk merk en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Adverteerdirect